Shkembim ose ma mire ndrarje!

Gjithqka rreth politikes..

Moderators: Beka Floyd, SadButTrue, bg82

User avatar
psy
Posts: 447
Joined: Wed May 26, 2010 1:44 pm

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by psy »

Muk, Tut, edhe Dardan mos pritoni me e lexu edhe mos keshni shume, Nitt edhe Flamur mos em shani :mrgreen:


Një anticipim i shkurtër filozofik mbi anarkizimin dhe anarkistët

(Katunarqe : “Për Cheeguvearistët namazli/adhurus tjerë t’Leninit”)

1.
Anarkizmi është doktrinë sipas të cilës shoqëria pa shtet është e mundshme dhe e dëshiruar. Pra me një fjalë kërkohet qeverisja e vetë anarkistëve. Kaq është progami politik i anarkizimit. Anarkizimi i kuptuar drejtë, nuk ka të bëjë asgjë me standardet dhe askiologjitë morale. Moralizmi për shpirtin anarkist, është i njejtë si shteti për shoqërinë : trup i huaj, kufizim lirie, futje në rreth e qëllimeve dhe mjeteve. Për anarkistët, është më së miri apo më praktike, që standardet dhe vlerat t’i shikojnë si korniza kufizuese, cunguese të qëllimeve, që edhe nëse duken se i ofrojnë një drejtim të duhur, praktik dhe të dobishëm drejtimit të shoqërisë, prapëseprapë me formulimet outpute që japin, nuk i shërbejnë asnjë qëllimi anarkist, dhe si të tilla janë të paarsyeshme.

2.
Të elaborosh mbi standardet dhe objektivat anarkiste, nuk është domosdoshmërisht absurde - por, ato japin të kuptojmë se ofrojnë rreziqe të caktuara, të cilat shpesh mund të jenë të pashmangshme. Në një shoqëri të krishterë apo/edhe krejtësisht laiciste/shekullare ku edhe në rastin e parë diviniteti i krishterë konsiderohet vlerë, edhe në rastin e dytë shekullarizimi si metatezë etatiste karshi divinitetit poashtu është aksiologji në vete, rreziku bie tek përdorimi tradicional dhe ortodoks (dogmatik) i këtyre frazave absolutiste e moraliste, të cilat mund të jenë hapje rruge dhe tamam “cak” i atakimit për anarkistët, duke shkaktuar kështu kunderefektin e qëllimeve dhe të vetë qenësisë ontologjike të tyre.

3.
A ke standarde dhe vlera, apo standardet dhe vlerat si “të kamura” në vete, të ngëthejnë edhe ty si pjesë integrale të aksiologjizmave? Zakonisht kjo e dyta është më mirë, (por jo dhe absolutisht më mirë) për anarkistët sepse ndaj kësaj anarkistët për të rezistuar dhe për tu kundërvënë, i rreken (edhe ata) përdorimit të fjalorit mashtrues “moralist” me gjuhë shumë direkte, duke thënë thjesht “atë që duan”/”pse e duan atë”/dhe “pse ata duan të gjithë të tjerët të duan atë”/.Me fjalë të tjera, arrihet stadi kur edhe anarkistët alternojnë me “moralizmin” e tyre, për t’i hapur kështu të gjitha kartat.

4.
Sikurse në standardet dhe aksiologjitë, kështu edhe në “izmat” e vjetër dhe të ri anarkistë, më së miri është po qe se i shikojmë si burime e jo si kufizime. Sepse ato eksistojnë për ne e jo ne për to. Për shembull nuk është me rëndësi nëse unë si anarkist kam përfituar personalisht (duke vjedhur/demoluar) më shumë si i gjendur në ndonjë rrjedhë situacioniste, apo nga ndonjë organizim kolektiv sindikal (malverzime me para të sindikatës), sikurse që nuk është me rëndësi se a ka fituar ndonjë tjetër anarkist/e më shumë nga PDK-izmi (Komandant SULLTANI) apo tash nga kthesa anarkiste e paparë në jetën e tij : bërja deputet.

5.
Nëse pikësynim është rënia e qeverisë, apo së paku bërja opozitë e fort, na bashkon pikërisht kjo aksiomë, ky idil, ky “identifikim turmëzues” (Deleuze), ky qëllim i fundit. Vendet që kemi vizituar (që ndikojnë në kulturim/akulturim), por edhe vendet prej nga vijmë, edukata familjare, kredoja, arsimimi etj., janë sipas anticipimit anarkist pak të rëndësishme, karshi asaj “ku jemi sot” si vend dhe “kah po shkojmë si popull”.

6.
Në konvulsionin në mes anarkistit A : anarko-majtist, anarkistit B : anarko-kapitalist dhe C : anarkistit meta-tipik (alla “mos ma ngjitni tiketen se s’jom anarkist”), tipi i tretë i anarkistit, kategorikisht refuzon kategorizimin. Tek ta, nëse përdorim thënjen e Sartrit “eksistenca i paraprinë esencës”, nuk është asgjë e pamundur, dhe nga kjo as edhe të qenurit në ndonjë rast anarkist. Në një rast, gruja e Çurçillit ishte ankuar përse ky i fundit po pinte shumë raki.

7.
Çurçilli i ishte përgjigjur se nga nga alkooli më shumë kishte “nxjerrur vetë” se sa që alkooli kishte “nxjerrur” nga ai. Me fjalë tjera Çurçilli nuk e kishte dehur as “gota e katërt”. Nga ky shembull rrjedh se anarkistët e tipit të tretë, marrin më shumë nga anarkizmi, se sa që merr anarkizmi nga ta. Ata janë konsistentë që edhe nga jeta të marrin më shumë se sa që jeta merr nga ta. Kthejlltësia dhe imagjinata e anarkistit të tipit C, qëndron në hapjen, në të qenurit katundar openminder (diçka si Rexhep Selimi), në dashurinë, në butësinë, në vetë-afirmimin, dhe të qenurit më praktikë, megjithëse “në esencën” (qe e pason “eksistencën” e tyre), mbetet anarkist.

8.
Në parim, refuzimi i parimeve universale, për anarkistët është “parim universal”. Në praktikë secili individ ka rreth vetes koordinatat që e kufizojnë, kurse rrjedhojat rrethuese përherë ndryshojnë. Nuk ka formulë për sukses, nuk ka as dëshmi që nuk ka formulë për sukses. Suksesi “imagjinohet” dhe “përjetohet”. Por arsyeja dhe përvoja, tregojnë për disa “zona” lehtë të vërejtshme të kotësisë në nomosin e llogosin anarkist. Së pari, si “shenjë”
e parë në këtë drejtim, është qëndrimi jashtë (anashkalimi) procesit politik zgjedhor i dëshiruar nga anarkistët, dhe më pas (kur inovacionet duken me të mundshme), preferohet participimi në zgjedhje.

9.
I dëshirueshëm është edhe qëndrimi jashtë detyrës së punës, anipse është mundur kyçja në ndonjë “levizje” në vendin e punës, pa ndonjë rrezik të shkallës së lartë për largim nga puna, por vetëm sa për ta mbajtur ambientin rrethues nën tension. Kriminaliteti, bizneset “n’t’zezën”, mospagimi i tatimeve, janë shpesh alternativa reale individuale të anarkistit, por edhe kyçja në këso marifetlleqësh (çoftë edhe nëse zyrtarë shtetërore particpojnë aty) nuk përbënë dert, dhe janë të mundshme. Anarkisti (sidomos ai i tipit C që përshkruam) “shpirtin e tij të lirë” duhet ta vë në funksion gjithsesi karshi çdo prohibitimi. “Bëjeni më së miri atë që mundeni dhe shikoni se mos po u zë kush. Si anarkistë edhe ashtu kemi shumë armiq”

10.
Anarkizimi është në tranzicion dhe për këtë gjë shumë anarkistë, ndiejnë ankth. Lehtë është të flasësh për ndrrimin e botës. Fjalët janë të lira. Ajo çfarë nuk është e lirë janë pjesët e tërësisë së asaj bote. Dallimet në mes rrymimeve tradicionale anarkiste janë të pavlera, sepse “vetë rrymimet tradicionale anarkiste për ne si anarkistë na jënë bërë të pavlera”. (Natyrisht në vendet më kapitaliste ka rënë roli i anarko-liberalëve kapitalistë përderisa nuk ndiejnë nevojën e të qenurit anarkistë). Kurse gjithandej tjetër ku ekscentrizmi i së majtës nga pozitat pushtetare, forcon sfodin alternativ të anarkistëve majtistë.

11.
Anarkistët kalojnë nëpër kriza identiteti. A janë ata akoma, dhe pos kësaj i vetmi krah i së majtës ? Apo diçka më shumë se kjo, apo krejt diçka tjetër ? Anarkistët gjithmonë kanë bërë më shumë për të majtën se sa e majta për ta. Të gjitha borqet e anarkistëve ndaj së majtës janë paguar dhe atë edhe më shumë se që duhet. Anarkistët përfundimisht sot mund të jenë vetëm ata që janë. Por komoditeti është blasfemi e parimeve. Besimi në liri gjë e frikshme. Perspektiva është e pasigurtë. Kurse klishetë e të majtës dhe shkelja e marrëveshjeve tashmë janë të njohura si këpucet e vjetra (përfshirë edhe ato të drurit, kur na e ngulin keq !).

12.
“Po çka tutje, kur e majta të vijë në pushtet dhe nuk shkakton kurrfarë pengese, si anarko-majtistë më nuk na kërcënon represioni shtetëror apo jo” ? “A të dehemi në një rast të tillë, dhe – edhe pse - na e kanë ngulë, ne përseri të festojmë revolucionarisht” ? Triumfalisht. Si Chee Guveara ! Të garojmë sa po pijmë duhan, hashash e raki, sa po falim namaz, sa po flasim për Shqipni t’Madhe. Ashtu k’shtu po shpresojmë n’Ilir Metën me na bashku.


13.
Sa është bota e sotme “anarkiste” ? Në njërën anë është shumë anarkiste, në anën tjetër nuk është aspak anarkiste. Bota është anarkike sepse shoqëria, siç potenconte ktynehere Albin Kurti, asi Kroportkini (ka pas lexu Kuran/Hadith fort ky) jeton e ndërkushtëzuar nga kohabitimi popullist shumë më shumë se sa nga qeverisja etatiste/tutela shtetërore. Në anën tjetër, bota nuk është aspak anarkiste, përderisa nuk ka mbetur pothuajse asnjë shoqëri që në një fare forme nuk i nënshtrohet i një kupole të quajtur shtet.

13.
Në luftë është kruciale që roli kryesor ti lihet gjeneralëve, kurse në anarki anarkistëve. Secila taktikë është e vlefshme, anipse zgjedhjet ktynehere i shajshin. Apo kot ka thënë, Glauk Konjufca, asi, Bismarcku se politika është “art i së mundshmes” ? Nëse deri dje anarkistët nuk e kishin mësuar se si revolucionarizohet bota, për të fat të mirë (e për fat t’keq t’Sali Mehmetit, a po bre Nitt ?!), e mësuan me 12 dhjetor. U vodhën boll vota, ama 13 ulëse në parlament nuk është keq ! Së paku kanë mësuar rrugë shumë më insitucionale të inovacioneve politike.

14.
Tregimi për “prioritetet” tani zë vendin e tregimeve mbi vlerat dhe parimet. Sepse “prioriteti” është nocion më pak i kamur, dhe me më pak peshë se sa vlerat dhe parimet. Por edhe njëhere : a ki prioritete, apo PRIORITET “paske qenë tërë kohën vetë” ?

15.
Epo, vetë-sakrifikimi është aktivitet kontra-revulcionar. Gjithkush është në gjendje të sakrifikoj PËR DIÇKA MË TË MADHE, dhe për këtë ta sakrifikojë edhe dikë tjetër (au pranu nime n'fakulltet Salihi Nit ?). Për këtë arsye, kurrë nuk ka solidaritet në mes tipave jo vetë-sakrifikues. Altruizmi në këtë rast është gjëja e fundit në botë. Kurrë nuk mund ta paramendosh se kur fillon mashtrimi, nga vëllau yt anarkist. Këtë e kupton vetëm në fund : kur sheh se nuk je duke marrur rrogë të majme deputeti.
Last edited by psy on Thu Dec 23, 2010 3:41 pm, edited 5 times in total.
User avatar
psy
Posts: 447
Joined: Wed May 26, 2010 1:44 pm

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by psy »

ashtu pak si kogja filozofik, amo me ni doze ironie e humori qe e kuptojme ma s'miri veq na t'pestit ! Kesh n'disponim, me bo pak hajgare se jo qe najsen :mrgreen:
User avatar
DemoniCa
Posts: 1313
Joined: Wed Dec 05, 2007 11:15 pm
Location: Kingdom of Loss

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by DemoniCa »

psy wrote:Muk, Tut, edhe Dardan mos pritoni me e lexu edhe mos keshni shume, Nitt edhe Flamur mos em shani :mrgreen:


Një anticipim i shkurtër filozofik mbi anarkizimin dhe anarkistët

(Katunarqe : “Për Cheeguvearistët namazli/adhurus tjerë t’Leninit”)

1.
Anarkizmi është doktrinë sipas të cilës shoqëria pa shtet është e mundshme dhe e dëshiruar. Pra me një fjalë kërkohet qeverisja e vetë anarkistëve. Kaq është progami politik i anarkizimit. Anarkizimi i kuptuar drejtë, nuk ka të bëjë asgjë me standardet dhe askiologjitë morale. Moralizmi për shpirtin anarkist, është i njejtë si shteti për shoqërinë : trup i huaj, kufizim lirie, futje në rreth e qëllimeve dhe mjeteve. Për anarkistët, është më së miri apo më praktike, që standardet dhe vlerat t’i shikojnë si korniza kufizuese, cunguese të qëllimeve, që edhe nëse duken se i ofrojnë një drejtim të duhur, praktik dhe të dobishëm drejtimit të shoqërisë, prapëseprapë me formulimet outpute që japin, nuk i shërbejnë asnjë qëllimi anarkist, dhe si të tilla janë të paarsyeshme.

2.
Të elaborosh mbi standardet dhe objektivat anarkiste, nuk është domosdoshmërisht absurde - por, ato japin të kuptojmë se ofrojnë rreziqe të caktuara, të cilat shpesh mund të jenë të pashmangshme. Në një shoqëri të krishterë apo/edhe krejtësisht laiciste/shekullare ku edhe në rastin e parë diviniteti i krishterë konsiderohet vlerë, edhe në rastin e dytë shekullarizimi si metatezë etatiste karshi divinitetit poashtu është aksiologji në vete, rreziku bie tek përdorimi tradicional dhe ortodoks (dogmatik) i këtyre frazave absolutiste e moraliste, të cilat mund të jenë hapje rruge dhe tamam “cak” i atakimit për anarkistët, duke shkaktuar kështu kunderefektin e qëllimeve dhe të vetë qenësisë ontologjike të tyre.

3.
A ke standarde dhe vlera, apo standardet dhe vlerat si “të kamura” në vete, të ngëthejnë edhe ty si pjesë integrale të aksiologjizmave? Zakonisht kjo e dyta është më mirë, (por jo dhe absolutisht më mirë) për anarkistët sepse ndaj kësaj anarkistët për të rezistuar dhe për tu kundërvënë, i rreken (edhe ata) përdorimit të fjalorit mashtrues “moralist” me gjuhë shumë direkte, duke thënë thjesht “atë që duan”/”pse e duan atë”/dhe “pse ata duan të gjithë të tjerët të duan atë”/.Me fjalë të tjera, arrihet stadi kur edhe anarkistët alternojnë me “moralizmin” e tyre, për t’i hapur kështu të gjitha kartat.

4.
Sikurse në standardet dhe aksiologjitë, kështu edhe në “izmat” e vjetër dhe të ri anarkistë, më së miri është po qe se i shikojmë si burime e jo si kufizime. Sepse ato eksistojnë për ne e jo ne për to. Për shembull nuk është me rëndësi nëse unë si anarkist kam përfituar personalisht (duke vjedhur/demoluar) më shumë si i gjendur në ndonjë rrjedhë situacioniste, apo nga ndonjë organizim kolektiv sindikal (malverzime me para të sindikatës), sikurse që nuk është me rëndësi se a ka fituar ndonjë tjetër anarkist/e më shumë nga PDK-izmi (Komandant SULLTANI) apo tash nga kthesa anarkiste e paparë në jetën e tij : bërja deputet.

5.
Nëse pikësynim është rënia e qeverisë, apo së paku bërja opozitë e fort, na bashkon pikërisht kjo aksiomë, ky idil, ky “identifikim turmëzues” (Deleuze), ky qëllim i fundit. Vendet që kemi vizituar (që ndikojnë në kulturim/akulturim), por edhe vendet prej nga vijmë, edukata familjare, kredoja, arsimimi etj., janë sipas anticipimit anarkist pak të rëndësishme, karshi asaj “ku jemi sot” si vend dhe “kah po shkojmë si popull”.

6.
Në konvulsionin në mes anarkistit A : anarko-majtist, anarkistit B : anarko-kapitalist dhe C : anarkistit meta-tipik (alla “mos ma ngjitni tiketen se s’jom anarkist”), tipi i tretë i anarkistit, kategorikisht refuzon kategorizimin. Tek ta, nëse përdorim thënjen e Sartrit “eksistenca i paraprinë esencës”, nuk është asgjë e pamundur, dhe nga kjo as edhe të qenurit në ndonjë rast anarkist. Në një rast, gruja e Çurçillit ishte ankuar përse ky i fundit po pinte shumë raki.

7.
Çurçilli i ishte përgjigjur se nga nga alkooli më shumë kishte “nxjerrur vetë” se sa që alkooli kishte “nxjerrur” nga ai. Me fjalë tjera Çurçilli nuk e kishte dehur as “gota e katërt”. Nga ky shembull rrjedh se anarkistët e tipit të tretë, marrin më shumë nga anarkizmi, se sa që merr anarkizmi nga ta. Ata janë konsistentë që edhe nga jeta të marrin më shumë se sa që jeta merr nga ta. Kthejlltësia dhe imagjinata e anarkistit të tipit C, qëndron në hapjen, në të qenurit katunar openminder (diçka si Rexhep Selimi), në dashurinë, në butësinë, në vetë-afirmimin, dhe të qenurit më praktikë, megjithëse “në esencën” (qe e pason “eksistencën” e tyre), mbetet anarkist.

8.
Në parim, refuzimi i parimeve universale, për anarkistët është “parim universal”. Në praktikë secili individ ka rreth vetes koordinatat që e kufizojnë, kurse rrjedhojat rrethuese përherë ndryshojnë. Nuk ka formulë për sukses, nuk ka as dëshmi që nuk ka formulë për sukses. Suksesi “imagjinohet” dhe “përjetohet”. Por arsyeja dhe përvoja, tregojnë për disa “zona” lehtë të vërejtshme të kotësisë në nomosin e llogosin anarkist. Së pari, si “shenjë”
e parë në këtë drejtim, është qëndrimi jashtë (anashkalimi) procesit politik zgjedhor i dëshiruar nga anarkistët, dhe më pas (kur inovacionet duken me të mundshme), preferohet participimi në zgjedhje.

9.
I dëshirueshëm është edhe qëndrimi jashtë detyrës së punës, anipse është mundur kyçja në ndonjë “levizje” në vendin e punës, pa ndonjë rrezik të shkallës së lartë për largim nga puna, por vetëm sa për ta mbajtur ambientin rrethues nën tension. Kriminaliteti, bizneset “n’t’zezën”, mospagimi i tatimeve, janë shpesh alternativa reale individuale të anarkistit, por edhe kyçja në këso marifetlleqësh (çoftë edhe nëse zyrtarë shtetërore particpojnë aty) nuk përbënë dert, dhe janë të mundshme. Anarkisti (sidomos ai i tipit C që përshkruam) “shpirtin e tij të lirë” duhet ta vë në funksion gjithsesi karshi çdo prohibitimi. “Bëjeni më së miri atë që mundeni dhe shikoni se mos po u zë kush. Si anarkistë edhe ashtu kemi shumë armiq”

10.
Anarkizimi është në tranzicion dhe për këtë gjë shumë anarkistë, ndiejnë ankth. Lehtë është të flasësh për ndrrimin e botës. Fjalët janë të lira. Ajo çfarë nuk është e lirë janë pjesët e tërësisë së asaj bote. Dallimet në mes rrymimeve tradicionale anarkiste janë të pavlera, sepse “vetë rrymimet tradicionale anarkiste për ne si anarkistë na jënë bërë të pavlera”. (Natyrisht në vendet më kapitaliste ka rënë roli i anarko-liberalëve kapitalistë përderisa nuk ndiejnë nevojën e të qenurit anarkistë). Kurse gjithandej tjetër ku ekscentrizmi i së majtës nga pozitat pushtetare, forcon sfodin alternativ të anarkistëve majtistë.

11.
Anarkistët kalojnë nëpër kriza identiteti. A janë ata akoma, dhe pos kësaj i vetmi krah i së majtës ? Apo diçka më shumë se kjo, apo krejt diçka tjetër ? Anarkistët gjithmonë kanë bërë më shumë për të majtën se sa e majta për ta. Të gjitha borqet e anarkistëve ndaj së majtës janë paguar dhe atë edhe më shumë se që duhet. Anarkistët përfundimisht sot mund të jenë vetëm ata që janë. Por komoditeti është blasfemi e parimeve. Besimi në liri gjë e frikshme. Perspektiva është e pasigurtë. Kurse klishetë e të majtës dhe shkelja e marrëveshjeve tashmë janë të njohura si këpucet e vjetra (përfshirë edhe ato të drurit, kur na e ngulin keq !).

12.
“Po çka tutje, kur e majta të vijë në pushtet dhe nuk shkakton kurrfarë pengese, si anarko-majtistë më nuk na kërcënon represioni shtetëror apo jo” ? “A të dehemi në një rast të tillë, dhe – edhe pse - na e kanë ngulë, ne përseri të festojmë revolucionarisht” ? Triumfalisht. Si Chee Guveara ! Të garojmë sa po pijmë duhan, hashash e raki, sa po falim namaz, sa po flasim për Shqipni t’Madhe. Ashtu k’shtu po shpresojmë n’Ilir Metën me na bashku.


13.
Sa është bota e sotme “anarkiste” ? Në njërën anë është shumë anarkiste, në anën tjetër nuk është aspak anarkiste. Bota është anarkike sepse shoqëria, siç potenconte ktynehere Albin Kurti, asi Kroportkini (ka pas lexu Kuran/Hadith fort ky) jeton e ndërkushtëzuar nga kohabitimi popullist shumë më shumë se sa nga qeverisja etatiste/tutela shtetërore. Në anën tjetër, bota nuk është aspak anarkiste, përderisa nuk ka mbetur pothuajse asnjë shoqëri që në një fare forme nuk i nënshtrohet i një kupole të quajtur shtet.

13.
Në luftë është kruciale që roli kryesor ti lihet gjeneralëve, kurse në anarki anarkistëve. Secila taktikë është e vlefshme, anipse zgjedhjet ktynehere i shajshin. Apo kot ka thënë, Glauk Konjufca, asi, Bismarcku se politika është “art i së mundshmes” ? Nëse deri dje anarkistët nuk e kishin mësuar se si revolucionarizohet bota, për të fat të mirë (e për fat t’keq t’Sali Mehmetit, a po bre Nitt ?!), e mësuan me 12 dhjetor. U vodhën boll vota, ama 13 ulëse në parlament nuk është keq ! Së paku kanë mësuar rrugë shumë më insitucionale të inovacioneve politike.

14.
Tregimi për “prioritetet” tani zë vendin e tregimeve mbi vlerat dhe parimet. Sepse “prioriteti” është nocion më pak i kamur, dhe me më pak peshë se sa vlerat dhe parimet. Por edhe njëhere : a ki prioritete, apo PRIORITET “paske qenë tërë kohën vetë” ?

15.
Epo, vetë-sakrifikimi është aktivitet kontra-revulcionar. Gjithkush është në gjendje të sakrifikoj PËR DIÇKA MË TË MADHE, dhe për këtë ta sakrifikojë edhe dikë tjetër (au pranu nime n'fakulltet Salihi Nit ?). Për këtë arsye, kurrë nuk ka solidaritet në mes tipave jo vetë-sakrifikues. Altruizmi në këtë rast është gjëja e fundit në botë. Kurrë nuk mund ta paramendosh se kur fillon mashtrimi, nga vëllau yt anarkist. Këtë e kupton vetëm në fund : kur sheh se nuk je duke marrur rrogë të majme deputeti.
Po kismet ai me bashku dikon po, po kon me kon spo dihet hala!

E ty Lum t'pergzoj per ket shkrim edhe s'o pune hajgare po, po pajtohna plotesisht me ty pa marr parasysh qe Nitit munet me i met hatri..se per ate klloshen s'po ma nin :P

Une me Albinkurtizem nenkuptoj VIKTIMIZIM gjate ton kohes n'sy t'popullit, tani shfrytzim situate te ngerthyer ne vete ca ide brilliante si BASHKIMi (tu jau dit patriotizmin shqiptarve) dhe ne fund 13 ulese ne parlament.
Per menim tem politike e meqme prej anes t'Albinit a, cka po thoni ju ?
User avatar
[CORNHOLIO]
Posts: 1869
Joined: Sun Jun 21, 2009 12:37 am

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by [CORNHOLIO] »

HEJ PSY je ka na i asish 16 paragrafe per 15 :P

VV nuk jon anarkista me ideologji, po kta jon nacionalista, derisa te krijojn qat shtetin Shqiptar qe pretendojn, e toni kur te osht zgjidhe qeshtja kombetare, e del hapsire per ideologji ect, keta jon majtista ( per shtet social jo kapitalist), pra ne nifar menyre po i bjen me thon, qe situata po ja u imponon me kon djathtista, mirpo kta ne shpYrt jon majtista krejt na llevo! Salihi me dhimet qe ja kan ngul sikur shume tjereve, mirpo apet ky vazhdon me te veten e me shkrime ect! Po prej se jon bo subjekt parlamentar e kan baglu pak bigen po paten met tu shkarravite mure, e per qe i kan 13 vende ne parlament, po me doket qe nashta veq kan me u kompromitu, nese nuk arrijn me i ndal proceset e kurdisuna te bisedimeve ect, per arsye se dej dje rrishin out tu i kundershtu e toni po bohesh pjes e parlamentit edhe apet nuk po qet sen en drite ...kompromitohen!

Teute koha dridhet e perdridhet por do te vjen dita e do te zgjidhet, e ty bukuroshja e Shtimes qe votat ja ke jep Shimes, kur te bjen ky i fundit nga pushteti kem me te denoncu si bashkunetore e regjimit, po ku je mori qe ki hupe krejt !?

:P
User avatar
AciDiuS
Moderator
Posts: 7206
Joined: Wed Mar 09, 2005 4:11 pm
Location: Free on Universe

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by AciDiuS »

psaj , cilat jon mundsit qe VV-ja me arrit naj referendum per do privatizime t'ransishme apo edhe per bisedimet me serbine !!?
Muki Vojvoda
Posts: 1049
Joined: Fri Jun 19, 2009 8:06 pm

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by Muki Vojvoda »

Te lumt per shkrimin psyjo,edhe pse filozofik i ron mu kuptu per shume kon ama me fakte te qarta dhe me qellime te mira njekohesisht,po zorr qe e kuptojn balat.
E sa i perket ksaj teme une kisha me thon qysh thote populli "sa te ka budall,dikush gjith ko me rrnu". E ktu kisha me thon qe krert e VV-se jon tregu ket rast shume te menqur se as qe kan nevoje mu lodh per mu bo deputet e me marr rroge te majme,sa te ka mijera budall ne Kosove qe ja u jepin ate shans dhe sa te ka mijera budall te tipit sakrifikues ky numer i vogel deputetesh me rroge te majme kan me e thy dej n'rraj.
User avatar
[CORNHOLIO]
Posts: 1869
Joined: Sun Jun 21, 2009 12:37 am

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by [CORNHOLIO] »

thy per thy e ka thy PDK-ja, qe per ta nuk jon rrogat kurgja se ata i kan krejt tenderet e mundshme edhe pompat e benzinit per me shperla pare !!
Muki Vojvoda
Posts: 1049
Joined: Fri Jun 19, 2009 8:06 pm

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by Muki Vojvoda »

Po ama mos tum shesin kta pordha te bashkimit e knej po pranon me hi ne nje parlament qe e ndalon ato me kushtetute !
User avatar
rock_boy18
Posts: 5437
Joined: Sun Mar 04, 2007 12:24 pm
Location: n'Mitrovicë

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by rock_boy18 »

nomin e paske shkru lum .
:mrgreen:
User avatar
Slipknot-joey
Posts: 1874
Joined: Mon Nov 14, 2005 8:15 pm
Location: Belials Castle
Contact:

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by Slipknot-joey »

psy wrote:
ti ishe krym i dhipit ma zi se Viagra,

oj qyfteli e Presheves (shume e budalla osht anej, po qitash po bindna qe numri i tyne koka i hatashem), nuk ka bashkim pa Mitrovicen, nuk ka bashkim pa veriun, nuk ka bashkim kombetar edhe realizim t'aspirates kombetare tu e knaq njekohesisht edhe Serbine, se si t'ndahet e knaqne Serbia aty dihet qe osht keq per neve. Une jom kah ta vizatoj qe qito dy sene MARRIN SPOJ, ti qohesh e qun hala bashkim. Nuk e besoj qe ka ra vetedija kombetare n'nivele qaq t'ulte, sa qe kur t'bohet naj sondazh me menu 10% t'shqiptareve si ti. Une jom kunder bashkimit pa veriun, me dite qe veriu jet peng edhe 50 vjet, me dite qe ti edhe 50 vjet jet anej kufinit, e jesim pa bashkim. Serbia osht kah kqyr me i kapitalizu pushtimet e veta t'90-tave (gjysen e Bosnjes edhe veriun) nepermjet diplomacise, nepermjet lansimit t'idese per ndarje qe koicidon me idene e bashkimit edhe juridikisht (parimi per mos-bashkim edhe mos-ndarje i Grupeve t'Kontaktit, nentor 2005). Po kqyre me i qit edhe me letra mi veti. Nese bohet ridefinimi i kufijve, Serbise i kalojne + 49 % t'Bosnjes (ni territor gati sa Shqipnia), + veriu i Kosoves + e ka Vojvodinen. Tash ngo mire, PA ASNJONEN PREJ QITYNE veq Serbia osht territorialisht ma e madhe se sa territori qe kish me u kriju PREJ KREJT BASHKIMIT T'TROJEVE TONA. E une nuk besoj qe t'hujt lejojne ksi permbysje t'gjeopolitikes, qe krijon Bllace t'reja. Ideja osht me t'fut n'negociata, e mundesisht me interferu edhe Shqipnia (e katerta here mrena 2010-tes qe Ilir Meta po shkon n'Beograd), e kompromisi me kon ndarje e brendshme veriut me njohje t'pavaresise prej Serbise. Po ty sta kap, se je straight ahead, si t'fol Albini tu doket qe e murrem edhe Afriken.

ti edhe po thirresh n'ideologji kombetare, edhe po i shkele me dy komt parimet e saj.
Sami Frasheri kur e ka shkru : "Shqiperia çka ka qene ç'eshte dhe çdo te behet" (1899), trojet tona nuk jon kon shtet n'veti, po ai nuk ka thone : "n'mujshim me marr diqka mire, jo jo n'gugj", po ka thone SHQIPNI OSHT PREJ SJENICE DERI N'QAMERI.

Isa Boletinit kur i ka thone Eduard Greyi n'Londer me 1913: "vendlindjen tone per fat t'keq duhemi me e lon jashte", ky ja ka kthy : NUK JOM ARDH KTU VEQ PER MITROVICEN TEM, PO PER QDO PLLOM T'SHQIPTARISE.

Mit'hat Frasheri te "Dekalogu i Ballit Kombetar" e ka dite fort mire qe gjysen e trojeve i ka nen okupim, po s'ka thone "Mitrovicen me ja lon Nediqit" (qe e ka kontrollu asokohe), po e ka parapa bashkimin deri n'Toplice.

e ti po m'kalle kur n'ven se si nacionalist gjenuin qe po shitesh, ME JU PERMAJT QITYNE, po je n'akordance t'plote me lojen qe po e sjelle Serbia. Edhe n'kohe edhe n'hapesire edhe n'taktike diplomtatike.

PS : mu shkollen ma kane pagu shkijet, pale nashta bohna pro "bashkimit" (qysh po dojne ata) e jau thej, po tash jom lidhe me turq edhe me do jahudi t'Wikileaksit e po mi kallxojne krejt senet.
mos i ndryshooo fjalt
ti the je KUNDER bashkimit kombetar, mos thuj tash jam pro veq nese o edhe mitrovica pjes e saj. Ti po menon si qeveria jon qe ma shum se 20 vjet nuk e kan vullnetin per bashkim kombetar, po me perparu si dy shtete te ndara e me shku drejt bashkimit evropian copa copa
edhe un sjam prej presheve, kurr sjamkon atje
jam prej ferizaj
qajo strategjia jote qe e permene per riorganizimin e kufinjve nuk osht e mundur po je aq budall saqe nuk e din
teritoret prej fillimit tnjerzimit e deri sot gjith jan ndryshu me arm ne dor dhe me sakrificen e gjakun e deshmorve per nje te ardhme matmire per ata tjert qe jetojn, po thjesht mo as ajo te na nuk o e mundur tu bazu ne luften e shejt te ushtris clirimtare kombetare ne maqedoni

edhe mos um kuoto mo se po pritoj mu marr me ty, edhe ashtu kshtu sjam aktiv mo ne foruma si shkak i njerzve si ti qe zdin sen veq japin mendime palidhje edhe i mbrojn ato si mukon menime tzotit
User avatar
hp11
Posts: 7415
Joined: Tue Apr 08, 2008 7:09 pm
Location: n'protesta

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by hp11 »

[CORNHOLIO] wrote:HEJ PSY je ka na i asish 16 paragrafe per 15 :P

VV nuk jon anarkista me ideologji, po kta jon nacionalista, derisa te krijojn qat shtetin Shqiptar qe pretendojn, e toni kur te osht zgjidhe qeshtja kombetare, e del hapsire per ideologji ect, keta jon majtista ( per shtet social jo kapitalist), pra ne nifar menyre po i bjen me thon, qe situata po ja u imponon me kon djathtista, mirpo kta ne shpYrt jon majtista krejt na llevo! Salihi me dhimet qe ja kan ngul sikur shume tjereve, mirpo apet ky vazhdon me te veten e me shkrime ect! Po prej se jon bo subjekt parlamentar e kan baglu pak bigen po paten met tu shkarravite mure, e per qe i kan 13 vende ne parlament, po me doket qe nashta veq kan me u kompromitu, nese nuk arrijn me i ndal proceset e kurdisuna te bisedimeve ect, per arsye se dej dje rrishin out tu i kundershtu e toni po bohesh pjes e parlamentit edhe apet nuk po qet sen en drite ...kompromitohen!

Teute koha dridhet e perdridhet por do te vjen dita e do te zgjidhet, e ty bukuroshja e Shtimes qe votat ja ke jep Shimes, kur te bjen ky i fundit nga pushteti kem me te denoncu si bashkunetore e regjimit, po ku je mori qe ki hupe krejt !?

:P
Lum m'fal se qetash e lexova...se s'jom kon n'rrjedha...m'pelqej shkrimi shume...e shpesh ndodhi mu pshurr tu kesh :lol: :lol:

hahggahghaghgahghghaghhgaghaghaghahgahgahaghgahaghaghaghagh qysh e ka vrejt pisi :P

topi se lun...bravo Bac! :arrow:
User avatar
psy
Posts: 447
Joined: Wed May 26, 2010 1:44 pm

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by psy »

Slipknot-joey wrote:
psy wrote:
ti ishe krym i dhipit ma zi se Viagra,

oj qyfteli e Presheves (shume e budalla osht anej, po qitash po bindna qe numri i tyne koka i hatashem), nuk ka bashkim pa Mitrovicen, nuk ka bashkim pa veriun, nuk ka bashkim kombetar edhe realizim t'aspirates kombetare tu e knaq njekohesisht edhe Serbine, se si t'ndahet e knaqne Serbia aty dihet qe osht keq per neve. Une jom kah ta vizatoj qe qito dy sene MARRIN SPOJ, ti qohesh e qun hala bashkim. Nuk e besoj qe ka ra vetedija kombetare n'nivele qaq t'ulte, sa qe kur t'bohet naj sondazh me menu 10% t'shqiptareve si ti. Une jom kunder bashkimit pa veriun, me dite qe veriu jet peng edhe 50 vjet, me dite qe ti edhe 50 vjet jet anej kufinit, e jesim pa bashkim. Serbia osht kah kqyr me i kapitalizu pushtimet e veta t'90-tave (gjysen e Bosnjes edhe veriun) nepermjet diplomacise, nepermjet lansimit t'idese per ndarje qe koicidon me idene e bashkimit edhe juridikisht (parimi per mos-bashkim edhe mos-ndarje i Grupeve t'Kontaktit, nentor 2005). Po kqyre me i qit edhe me letra mi veti. Nese bohet ridefinimi i kufijve, Serbise i kalojne + 49 % t'Bosnjes (ni territor gati sa Shqipnia), + veriu i Kosoves + e ka Vojvodinen. Tash ngo mire, PA ASNJONEN PREJ QITYNE veq Serbia osht territorialisht ma e madhe se sa territori qe kish me u kriju PREJ KREJT BASHKIMIT T'TROJEVE TONA. E une nuk besoj qe t'hujt lejojne ksi permbysje t'gjeopolitikes, qe krijon Bllace t'reja. Ideja osht me t'fut n'negociata, e mundesisht me interferu edhe Shqipnia (e katerta here mrena 2010-tes qe Ilir Meta po shkon n'Beograd), e kompromisi me kon ndarje e brendshme veriut me njohje t'pavaresise prej Serbise. Po ty sta kap, se je straight ahead, si t'fol Albini tu doket qe e murrem edhe Afriken.

ti edhe po thirresh n'ideologji kombetare, edhe po i shkele me dy komt parimet e saj.
Sami Frasheri kur e ka shkru : "Shqiperia çka ka qene ç'eshte dhe çdo te behet" (1899), trojet tona nuk jon kon shtet n'veti, po ai nuk ka thone : "n'mujshim me marr diqka mire, jo jo n'gugj", po ka thone SHQIPNI OSHT PREJ SJENICE DERI N'QAMERI.

Isa Boletinit kur i ka thone Eduard Greyi n'Londer me 1913: "vendlindjen tone per fat t'keq duhemi me e lon jashte", ky ja ka kthy : NUK JOM ARDH KTU VEQ PER MITROVICEN TEM, PO PER QDO PLLOM T'SHQIPTARISE.

Mit'hat Frasheri te "Dekalogu i Ballit Kombetar" e ka dite fort mire qe gjysen e trojeve i ka nen okupim, po s'ka thone "Mitrovicen me ja lon Nediqit" (qe e ka kontrollu asokohe), po e ka parapa bashkimin deri n'Toplice.

e ti po m'kalle kur n'ven se si nacionalist gjenuin qe po shitesh, ME JU PERMAJT QITYNE, po je n'akordance t'plote me lojen qe po e sjelle Serbia. Edhe n'kohe edhe n'hapesire edhe n'taktike diplomtatike.

PS : mu shkollen ma kane pagu shkijet, pale nashta bohna pro "bashkimit" (qysh po dojne ata) e jau thej, po tash jom lidhe me turq edhe me do jahudi t'Wikileaksit e po mi kallxojne krejt senet.
mos i ndryshooo fjalt
ti the je KUNDER bashkimit kombetar, mos thuj tash jam pro veq nese o edhe mitrovica pjes e saj. Ti po menon si qeveria jon qe ma shum se 20 vjet nuk e kan vullnetin per bashkim kombetar, po me perparu si dy shtete te ndara e me shku drejt bashkimit evropian copa copa
edhe un sjam prej presheve, kurr sjamkon atje
jam prej ferizaj
qajo strategjia jote qe e permene per riorganizimin e kufinjve nuk osht e mundur po je aq budall saqe nuk e din
teritoret prej fillimit tnjerzimit e deri sot gjith jan ndryshu me arm ne dor dhe me sakrificen e gjakun e deshmorve per nje te ardhme matmire per ata tjert qe jetojn, po thjesht mo as ajo te na nuk o e mundur tu bazu ne luften e shejt te ushtris clirimtare kombetare ne maqedoni

edhe mos um kuoto mo se po pritoj mu marr me ty, edhe ashtu kshtu sjam aktiv mo ne foruma si shkak i njerzve si ti qe zdin sen veq japin mendime palidhje edhe i mbrojn ato si mukon menime tzotit
porodice,

mos e shtine as luften, as gjakun e deshmorve, as sakrificen, n'kalkulimet e tua "bashkimiste" serbofile. Se asnjona prej qatyne, nuk jon bo per bashkimin qysh e imagjinon ti. N'koft shkru, ka me met peng veriu qishtu, e s'ka me e realizu projekti i Qosiqit. VDIS.
User avatar
psy
Posts: 447
Joined: Wed May 26, 2010 1:44 pm

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by psy »

Vetevendosja o kah ma shpife me t'madhe. Dojne me e qu edhe Mitrovicen n'rivotim. Une nuk e di qka o puna e tyne be daje, qon njeri ankese kur t'je teper ngusht n'gare, si n'Prizren n'2009-ten PDK-LDK, ku nime u dike qe ka vjedhje t'ndersjella edhe distanca ish teper e ngushte, po jo me qu ankesa per Skenderaj e Drenas oj porodice, ku si votim si rivotim n'mos 150%, 95% ti merr PDK-ja. Hajnia osht hajni si 1% si 100%, ama smun ndryshon sen o daje, qite e le se ke hupe. Veq taksirati i qatyne vezhgusve me honger dajak, e me ndodhe naj tragjedi si n'Malisheve. Thu ti qe dojne me i dale PDK-se permi me perqdinje me far ndryshimi radikal. U myt populli i shkrete, voto 2007, voto 2009, voto 2010, voto 2011 phiii
User avatar
KILI ROCK
Posts: 211
Joined: Tue May 05, 2009 11:06 am

Re: Shkembim ose ma mire ndrarje!

Post by KILI ROCK »

ALBINI DHE VETËVENDOSJE! DO TA BËJË SHQIPËRINË!

Kili
SHQIPËRIA ETNIKE ËSHTË GJAKU IM QË NUK FALET!

Nëse mbetet në qeveri hshism hijena me hijenat e vet , Mitrovica eci , e Presheven mundemi veq mi pa andërr!

Nuk është problemi se kush sa ka vjedh vota dhe ne cilin vend.

1 vot e vjedhur , është vjedhje.

PDK-ja ka vjedh me dhjetra mija vota.

Kjo pari duhet te perjashtohet nga zgjedhjet , nese deshirojm zgjedhje te mira!

Ju që votoni keto hijena, mos u ankoni mbas kohes , se keni me bart me veti turpin e hases gjet gjith historisë (nejse , nese keni ndåergjegje , kuptohet?!)
Post Reply